piątek, 16 stycznia 2009

Poproszę zestaw!

Absurd goni absurd, fajnie, że mamy ułatwione życie w każdej możliwej dziedzinie np. będąc na dworcu głównym w Słupsku ( przecież nie ma nie-głównego) zamiast rozkminiac w sklepie co zakupić na zestaw śniadaniowy po prostu mówimy panu sklepikarzowi, że chcemy dzisiaj zjeśc ZESTAW i otrzymujemy bułkę drożdżową i małą coca-colę, oszczędzając przy tym 20 giera więc się opłaca co nie?



Pozwoliłem sobie przeszukać internet i znalazłem jeszcze jeden zestaw na dworcu we Wrocławiu tak samo przydatny jak ten, bo jak się spieszysz to może ci uratować skórę, bilet + coca cola!



Fajnie, kiedyś widziałem jeszcze w zestawie banany i kilogram jabłek lobo ale nie udało mi się tego odnaleźć. Do usłyszenia.

Jest! Znalazłem ów zestawy o których wspomniałem, tanie i zdrowe!

2 komentarze:

  1. ej takie zestawy są pożyteczne nie wiem czemu się z nich śmiejesz :D ja zawsze korzystam z takich promocji :P kocham Cie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale syf ten zestaw. coca cola sie wpierdala wszedzie. pozdro ;o

    hash anonim xD

    OdpowiedzUsuń